poniedziałek, 3 marca 2014

#128 Konkursowe podsumowanie

Lepszego miesiąca niż tegoroczny luty nie mogłam sobie wymarzyć : dwa tygodnie ferii = dwa tygodnie wolnego, dużo zrealizowanych planów kulinarnych i dań, które od zawsze chciałam zrobić.

Postanowiłam też spróbować swoich sił w konkursach kulinarnych. "Raz kozie śmierć, dlaczego by nie spróbować?"- pomyślałam. Znalazłam kilka konkursów, wybrałam cztery z nich i wysłałam zgłoszenia. W sumie nie myślałam jakoś szczególnie o wygranej, raczej nie zakładałam, że mi się uda. Po prostu potraktowałam to jako fajną zabawę i możliwość sprawdzenia samej siebie, swoich umiejętności.

Jakie było moje zdziwienie, gdy przyszły do mnie wiadomości , że moje prace zostały nagrodzone! Moja radość była nie do opisania, cieszyłam się jak dziecko :D



Poniżej wstawiam zdjęcia zwycięskich prac i krótki opis na czym polegało zadania konkursowe :)

Aby przejść do przepisu na dane danie, wystarczy kliknąć w zdjęcie. Wszystkie przepisy, z wyjątkiem przepisu na pierogi ruskie, zamieściłam na swoim blogu (do przepisu na pierogi odsyłam na bloga, z którego on pochodzi).


1. Konkurs organizowany przez autorkę bloga Dietetyczne Fanaberie
Trzeba było wybrać ulubione danie z bloga, przygotować je, w dowolny sposób podpisać nazwą bloga  i sfotografować.

Orkiszówka z lodówki


2. Konkurs organizowany przez portal pyszne.pl oraz AP Edukacja
Trzeba było wysłać swój ulubiony przepis na pizzę wraz ze zdjęciem oraz dodatkowo uzasadnić swój wybór.

Pizza z serowym brzegiem


3. Konkurs organizowany przez autorkę bloga Limonkowy
Trzeba było wybrać dowolne danie z bloga, przygotować je i sfotografować.

Pierogi ruskie


4. Konkurs organizowany przez autorkę bloga Proste Potrawy
Trzeba było przygotować sałatkę z maksymalnie 4-5 składników, sfotografować i zamieścić przepis na swoim blogu.

Sałatka z kozim serem serem, malinowo-truskawkowym musem i prażonymi wiórkami kokosowymi


4 komentarze :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...