sobota, 29 marca 2014

#154 Cieciorka w roli głównej

Wczoraj zaopatrzyłam się w cieciorkę i awokado, bo miałam ochotę na trochę weekendowych eksperymentów śniadaniowych z tymi składnikami. Na pierwszy rzut poszła cieciorka, którą dodałam do placuszków.

P.S. Późno dodaję post, bo wreszcie udało mi się wyspać ^^.

Kakaowe placuszki z cieciorką i bananem, podane z jogurtem naturalnym

PRZEPIS
  • 100g cieciorki z puszki
  • 1 jajko
  • 1 łyżka syropu z agawy
  • 40g mąki pszennej pełnoziarnistej
  • 1 łyżka kakao
  • 3 łyżki mleka
  • 1/2 banana pokrojonego w plastry


Do miski wrzucam odcedzoną cieciorkę i blenduję ją na gładką masę za pomocą blendera. Następnie dodaję jajko, syrop z agawy, mąkę, kakao, mleko i wszystko mieszam. Placuszki smażę na dobrze rozgrzanej, naoliwionej patelni. Gdy spód będzie gotowy, na wierzchu placuszków (nieusmażona strona) układam plastry banana i przewracam placuszki, aby usmażyły się z tej strony. Gotowe placuszki podaję z dodatkami.




Naleśniki wiosenne FIT


16 komentarzy :

  1. cieciorki jeszcze nie jadłam w placuszkach!
    prezentują się bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ze sie wyspalas , sniadanko wyszlo mega fajnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieciorka w plackach? Muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam kiedyś placka z cieciorki ale na wytrawnie .
    Twoja wersja jest znakomita i koniecznie do wypróbowania !

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie kupiłam cieciorkę, więc może niedługo zrobię coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieciorkę jadłam tylko na wytrawnie, ta słodka wersja mnie bardzo ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować cieciorkowe placuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyszły te cieciorkowe placuszki! zbieg okoliczności jakiś chyba, bo ja wczoraj też awokado i cieciorkę zakupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelkiego rodzaju smakołyki przyrządzane z cieciorki, ale rzadko robię, bo uprzedzona jestem (niesłusznie pewnie) do warzyw z puszki, a gotowanie masę czasu zabiera. Ale jak już ugotuję, to wielką porcję i na pewno się na takie placki skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie jadlam cieciorki :) musze wyprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieciorkę mam, czeka na swój czas :D W takich plackach myślę, że bardzo dobrze się odnalazła :D Będę musiała ja wypróbować w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takich jeszcze nie było! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie nam się zeszło z tymi plackami jednego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...