czwartek, 7 sierpnia 2014

#221 Quesadilla z hummusem, grillowanymi warzywami i dipem


PRZEPIS
*grillowane warzywa
  • 1 cebula
  • 1/2 papryki czerwonej
  • 8 rzodkiewek
  • przyprawy: sól, pieprz
  • olej kokosowy
*tortille (5 placków o śr. 16cm)
  • 1 i 1/3 szklanki mąki pszennej
  • 2/3-3/4 szklanki letniej wody
*(opcjonalnie ser)

*dip
  • 200g zsiadłego mleka
  • łyżka soku z cytryny
  • przyprawy: pieprz, sól, kurkuma, czosnek granulowany


Paprykę kroję w paski, rzodkiewki na ćwiartki, a cebulę w piórka. Na patelni grillowej rozgrzewam olej kokosowy i wrzucam warzywa. Grilluję je do czasu, gdy staną się miękkie, a następnie doprawiam do smaku.
Z mąki i wody zagniatam ciasto. Cienko je rozwałkowuję i wycinam z niego koła (użyłam do tego miseczki). 
Każdy placek smaruję hummusem, na połowie koła układam grillowane warzywa i przykrywam je drugą połową placka. Tortille z farszem grilluję na patelni grillowej lub w opiekaczu. Quesadille kroję na trójkąty i podaję z dipem.





9 komentarzy :

  1. te tortille strasznie kuszą ze zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to musiało byc dobrreee <3
    wpraszam się do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze takiego czegoś nie jadłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Quesadille często jem na obiad i zazwyczaj wrzucam do niej wszystko, co mam pod ręką + ser :D
    A Twoja propozycja fajnie by się na różnego rodzaju imprezach sprawdziła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam tego spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam quesadilly ale grillowane warzywa kocham <3
    Zaciekawiły mnie grillowane rzodkiewki , muszę takie koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grillowane rzodkiewki są super - polecam :) Bardzo ajnef danie jako całość i ładne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...