środa, 6 sierpnia 2014

#219 Bakaliowe batoniki

Jakiś czas temu kupiłam z ciekawości słynne batony RAW-BITE. Wybrałam smaki 2 smaki- kakao i nerkowce. Bardzo dobre, zdrowe, naturalne. Cena niestety nie zachwyca tak bardzo jak smak, więc postanowiłam odwzorować takie w domu. Zdradzę Wam, że wyszły zdecydowanie lepsze niż te sklepowe ;)

Z rodzajami orzechów, bakalii i innych dodatków możecie kombinować dowolnie. Ja do swoich batonów dodałam masło orzechowe. Rodzina orzekła, że stworzyłam zdrowy odpowiednik Snickersa :D.



PRZEPIS
3 batony
  • 1 i 2/3 szklanki suszonych daktyli
  • 2 łyżki masła orzechowego (najlepiej bez cukru)
  • 1 szklanka migdałów


Daktyle i masło orzechowe blenduję na jednolitą masę. Orzechy drobno siekam, dodaję do masy i łączę składniki. Formuję podłużne batony i wstawiam je do lodówki na ok.3-4h.

         


Lekkie desery bez piekarnika vol 2


18 komentarzy :

  1. Hmm, muszą być pyszne takie domowe pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jakie to musi być dobre! :D Gdy uzupełnię zapasy bakalii na pewno zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm... wyglądają hiperapetycznie! PYCHA!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie one cudowne no i zdrowsze od sklepowych ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, takie bez pieczenia, muszę zrobić. DZIĘKUJĘ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze ich nie jadłąm ale już moegę powiedzieć, że lepsze niż sklepowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości - domowe zawsze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby je jeszcze obtoczyć w gorzkiej czekoladzie to faktycznie mogły by uchodzić za zdrowszą wersję snikersa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wrzuciłabym tam nerkowce i jagody goji :D Mimo to wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdrowy snickers? jesteś kulinarnym geniuszem :D domowe słodkości zawsze mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  11. niby 4 składniki, a takie cuda wychodzą! (:

    OdpowiedzUsuń
  12. zdrowy snickers, zdrowy snickers,zdrowy snickers....MUSZĘ tego spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie! 4 składniki, a wyglądają niczym sklepowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. batoniki mocy! tyle w nich zdrowia i energii, po prostu nie mogę nie zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za inspirację! Moje czekają już w lodówce na jutro. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...