sobota, 5 lipca 2014

#207 Zbożowe ciastka kakaowe na soku granatowym


PRZEPIS
na 15 ciastek
  • 2 jajka*
  • 1 i 1/2 szklanki eko soku granatowego 100% Symbio
  • 2 łyżki miodu*
  • 3 łyżki oleju kokosowego
  • 220g eko płatków owsianych Symbio
  • 100g eko ekspandowanego amarantusa Symbio
  • 2 czubate łyżki eko kakao Symbio
  • 5 łyżek suszonej żurawiny
  • 70g posiekanej gorzkiej czekolady (użyłam 70% ze skórką pomarańczy)
*W wersji wegańskiej dwa "jajka chia" i np.syrop z agawy.

       

       


Wszystkie składniki łączę ze sobą w misce i odstawiam masę na ok.15 minut. Blachę wykładam papierem do pieczenia i formuję na nim okrągłe ciasteczka. Piekę je w 180st. przez ok.35-40 minut.

       


13 komentarzy :

  1. Ciekawy pomysł, muszę spróbować! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. same zdrowe składniki w tych twoich ciastkach! nic im nie brakuje, dodają energii i pewnie świetnie smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się! :) Na ten sok chyba zapoluję, bo kiedyś miałam podobny i bardzo mi smakował.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe te ciasteczka! :)
    aż narobiłaś mi ochoty na takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle zdrowia w jednym ciasteczku, kto by pomyślał ;D idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszły ci genialnie zachecająco <3!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale ciekawy autorski przepis, ciasteczka wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Owsiane ciastka na soku ? nono czarujesz kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm.... oddałabym życie za takie ciastka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają na smaczne... i zdrowe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...